JudithTMroute.reismee.nl

Voorbereidingen 1

Hi everyone,

Zojuist mijn blog geactiveerd

Laughing
. Nieuw, nieuw, nieuw, nog nooit gedaan een blog bijhouden, maar het is mooi om straks een herinnering te hebben en om deze met jullie te delen. Zeker ook omdat ik straks 'uit de lucht' kan zijn. Geen internet en andere fratsen, denk ik. Daarnaast kan ik een oude liefde weer oppakken, namelijk; schrijven...

Zag net dat ik al reacties heb gekregen van Grace en Yuhana. Blijkbaar verstuurd dit blog ook aankondigingen! Ben nog aan het uitvinden of ik via de blog ook terug kan mailen. Dank in ieder geval girlies.

En dan de voorbereidingen. Veel op het laatste moment natuurlijk. Dat werkt voor mij het beste, lekker wat druk op de ketel. Vandaag (eigenlijk te laat) nog mijn inentingen gehaald bij de Travel Clinic van het Havenziekenhuis, die waren bijna allemaal verlopen. Goede tent, nemen het allemaal heel serieus, dat wil zeggen advies en producten paraat. Wat dan ook weer betekent dat het een rib uit je lijf kost, maar dan heb je ook wat.

Verder afgelopen weekend een reisgids van Lonely Planet "Trans-Siberian Railway" gehaald en van Esther (dank je wel, Essie Bessie)mag ik haar rugzak lenen. Natuurlijk mogen de Teva sandalen niet ontbreken, dus die heb ik vandaag gescoord bij, vanzelfsprekend, Bever Zwerfsport.

De basis is dus aanwezig. Op naar de volgende uitdaging: het inpakken van de rugzak...

Reacties

Reacties

maaike

leuk judith,
geniet van de voorpret!

Esther

Moppie, hoe bevalt het je? Ik ben benieuwd naar je ervaringen, de temperatuur en hoop snel je eerste verhaal te lezen.

BIG KISS, Esther

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours