JudithTMroute.reismee.nl

Voorbereidingen 2

Onderweg naar schiphol nog even een kort verhaal. Uiteindelijk de backpack niet meer meegenomen. Te klein! Koffer ingepakt. Gelukkig was een bepaalde maat koffer ook geoorloofd. De ene helft kleding en de andere helft versnaperingen, medicijnen, first aid kit enzovoort. Als t goed is wordt de koffer leger na elke treinreis.

Op dit moment voel ik niets. Zit ik in mijn go, go, go modus... alsof ik naar mijn werk ga bijna. Het vakantie gevoel zal zich wel ontwikkelen in t vliegtuig. Dit betekent dus dat ik me moet gaan ontspannen anders blijf ik gesloten. Komt goed. Zullen ook onbewust de zenuwen zijn.

Groetjes Xxxx

Reacties

Reacties

Grace

Kan me voorstellen dat je toch spanning hebt, de vlucht halen, wat staat je te wachten?.. Idd in het vliegtuig heb je alle tijd om te ontspannen, wat van je yoga oefeningen doen? ..komt goed schat, geniet! Geniet v alles, je gaat op vakantie!!! ???????? goede reis

Yuhana

Goede reis Juud!
Ik ben benieuwd naar de rest van je verhalen.
Tot snel! Enjoy the ride!

xxx

Nicol

Komt goed, je moet nog uit de regel mode komen. Lekker gaan genieten en alles op je af laten komen.
Ik wacht op de reisverhalen!

Ivo

Hoe was de vlucht ??

Marsela

Hi Juud heel veel reisplezier toegewenst xoxo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours