JudithTMroute.reismee.nl

Nederland Rusland

Sdraswoeitje,

Hallo, goedendag enz. in t Russisch. Over de reis tot zover niets te klagen. Smooth is alles verlopen. Regenachtig is t geweest de laatste uren. Maar met een outdoor jas van de Lidl a 20 euro kan ik mijn lol niet op. Water en wind dicht met allemaal makkelijke vakjes voor spullen.

Vandaag hebben we Moskou stad in vogelvlucht ontdekt. Waar ben ik allemaal geweest.... De namen zijn te moeilijk om te herhalen. In ieder geval in t Kremlin, t Rode plein natuurlijk, verschillende kathedralen en mooie metro stations. Erg mooi en indrukwekkende gebouwen.

Nu sta ik ready voor de transfer naar t station. De 4-daagse treinreis gaat beginnen. Vers gedoucht, house broek aan en trein versnaperingen ingepakt. Ja, ik ben voorbereid op slapeloze nachten. VODKA... ????

Tot over een X aantal dagen. Liefs xxx

Reacties

Reacties

Maaike

Oh, wat heerlijk om te horen.
Geef je zintuigen lekker de kost!
Xm

Ivo

Meer foto s maken aub , zodat wij ook kunnen meegenieten

Yuhana

Wat gaaf allemaal Juud!! Xxx

Esther

Veel treinplezier!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours